Polling

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 6 04:26:02 CET 2007

Bc. Radek Krejca napsal/wrote, On 02/05/07 12:16:
>   mam problemy s nastavenim pollingu, resp. nejede, jak jsem si
>   sliboval, spise je to vyrazne horsi.

> kern.polling.enable: 0

	Ze "nejede" me az tak neprekvapuje. Ostatni informace v dotazu jsem az
tak nezkoumal - myslim, ze je treba zacit timhle ...

	Jen si nejsem jist, jestli to lze ucinne nastavit kdykoliv a nebo
jedine pred inicializaci karet. Odhaduji to druhe. Nebo jinak - jestlize
karta stale generuje interrupty, pak nejede v polling rezimu.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz