postfix virtual a ignorovana email adresal

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 26 14:27:09 CET 2007

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 01/26/07 13:40:
>  > Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 01/25/07 23:30:
>  >> Do toho mailboxu ide asi 1000 funkcnych adries,
>  >> potrebujem aby postfix zahlasil cez SMTP  priamo "unknown user"  a
>
>  >>> Pripada mi, ze tak to puvodne bylo:
>  >>> ccc at example.com noexist
>
>  >>>> Problem je v tom, ze ak niekto posle e-mail na ccc at example.com tak
>  >>>> dostane odpoved  <noexist at example.com> (expanded from
> <ccc at example.com>): unknown user:"noexist"
>  >
>  >     Takze staci vratit puvodni konfiguraci ...

> [...]

	Tak asi nechapu problem. Mel jsem dojem, ze jest zadano, aby dopis
adresovany na ccc at example.com byl odmitnut. Puvodni popisovana
konfigurace to zajistovala - dopis byl odmitnut, s tim, ze uzivatel neni
znamy a neexistuje.

	Jestli je problem s konkretnim znenim te hlasky - aby se v ni
nevyskytovalo slovo "expanded", pak to je jiny problem a pripoustim, ze
natolik postfix neznam abych umel modifikovat konkretni texty hlaseni.
To umim v sendmailu.

	Nebo je problem jeste v necem jinem, ale pak jsem ho asi skutecne
nepochopil.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz