instalace NetServer LH Pro

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 25 11:49:19 CET 2007

daniel-dvorak at atlas.cz napsal/wrote, On 01/25/07 03:51:
> chtel jsem nainstalovat cerstve FreeBSD 6.2 na stary server od HP NetServer LH Pro co má adaptec scsi radic ovladac ahc (je v generic jadre).

> Ve fazi kdy instalacni cd zrejme jak to chapu se snazi pripojit root partisnu to vyhazovalo stale dokola manula root partition.

> Krom vylistovani moznych zarizeni (videl vsechno spravne)

	Mozna, my vsak nevime co ...

> rucniho zadani root partisny

	To se, zda se, nepovedlo a skoncilo to nejakou nam utajenou chybou ...

> Co to je za chybu a co s tim ?
> Neco postelovat pres set v loaderu ?

	Tezko rict. Prilis malo informaci.

	Krome vyse uvedenych mohou byt podstatne vsechny abnormality, ktere se
vyskytly pri detekovani zarizeni (po stisku scroll lock lze obrazovkou
rolovat ke starsim zaznamum). Otazka je, jestli mate s FreeBSD
zkusenosti alespon takove, abyste poznal abnormalitu - neda se to dost
dobre definovat ...

					Dan

P.S. BIOS to urcite ma, jinak by to nebylo scopno nabootovat ani z CD
ani z diskety ani z disku, je al emozne, ze ten BIOS nema zadne UI ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz