Terminalovy server na FreeBSD

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jan 23 14:43:18 CET 2007

s bootem ti neporadim,ale sem ti mel nastaveno na halach ,ze se
zapnuli(taky jisticem),bootly(normalne) a pak se mi samy pres SSH
konektly na server,kde byl stejnej uzivatel jako na stanici a v jeho
nastaveni jsem mel aplikaci,ktera se spustila  a na vse ostatni byl trap.

je to asi 2 roky musel bych zabadat jak to bylo nastaveny,dyztak se ozvy
a kouknem na to. Stejne ke me nekdo od vas zejtra ma ject,tak pokud bys
to byl ty ,muzem na to hodit voko

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav