calDAV

Lukas Maly Iam at LukasMaly.NET
Fri Jan 19 13:51:19 CET 2007

Zdravim

Osobne jsem toto resil s evolution. A pouzil jsem apache2 a v nem jsem
jsem zapnul modul mod_dav + autentizaci. Pak se do daneho prostoru
zalozi soubor user.ical a evoluce je posleze schopna exportovat
kalendarove udaje do tohoto souboru. Thunderbird jsem nezkousel ...

calDAV je podle me vesmes totez.

Pro otestovani je vhodna aplikace cadaver - A command-line WebDAV client
for Unix.

L.

--
Lukas Maly <Iam at LukasMaly.NET>