pf se nestartuje pri bootu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jan 17 13:20:24 CET 2007

On Wed, 17 Jan 2007, Divacky Roman wrote:

>pf_enable="YES"
>pf_flags="-o -o"
>
>system je 6.2R, rucne "/etc/rc.d/pf start" funguje bez problemu.
>v messages zadna hlaska z pf neni. napada nekoho v cem
>muze byt problem? mne to naprosto unika

	cau, mel bych jen takovou obecnou poznamku, prijde mi ze se to tu
porad opakuje dokola. Kdyz jsem mel podobny problem s jakoukoli sluzbou a 5
minut me nic kloudnyho nenapadlo, tak jsem nasekal par debug echo hlasek do
prislusnych skriptu, reboot, pak mozna pridal par dalsich a do 10 minut byl
problem vyreseny. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz