CPUTYPE u Core 2 Duo procesoru

Martin Salac salac at certicon.cz
Mon Jan 15 14:25:32 CET 2007

Dan Lukes wrote:
> Martin Salac wrote:
> 	Pouzitelne hodnoty a to, jake ma ta-ktera hodnota dopady na optiony
> predane prekladaci je mozne vycist v
> /usr/share/mk/bsd.cpu.mk

Dik za tip - mk file me navedl na stranky gcc, konkretne:
http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc/i386-and-x86_002d64-Options.html#i386-and-x86_002d64-Options

kde jsem nasel primo option:

core2
        Intel Core2 CPU with 64-bit extensions, MMX, SSE, SSE2, SSE3 and
 	SSSE3 instruction set support.

Otazka je, zda je option podporovana u kompilatoru v RELEASE. 6.2-R ma
gcc (GCC) 3.4.6 [FreeBSD] 20060305

> 	Zbytek uz spociva ve cteni dokumentace k prekladaci.
>
> 	Ovsem, nakolik je to-ktere nastaveni skutecne prinosne a nakolik
> prevazi vady je otazka dalsi ...

Souhlas ... option 'generic' by opraqvdu mela byt dostatecna jako
zelezna jistota:

generic

Produce code optimized for the most common IA32/AMD64/EM64T processors.
If you know the CPU on which your code will run, then you should use the
corresponding -mtune option instead of -mtune=generic. But, if you do
not know exactly what CPU users of your application will have, then you
should use this option.

> 						Dan

Martin