Aky je release datum pre FrereBSD 6.2?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sun Jan 14 13:09:55 CET 2007

A kazdy systemovy administrator napise, kdy nove verze nasazovati se
snazi...

Myslim ze zvyklosti kazdeho z nas jsou dane predevsim tim, v jakem
prostredi pracujeme.

Osobne take nove verze zkousim. Po nekolika cyklech jsme zjistil, ze:
BETA X je v provozu jeste hodne divoka, takze ani nahodou.
RC X je uz pomerne sladeny produkt, takze ho davam na svuj notebook a
koukam na mozne problemy
RELEASE je jen pokracovanim notebookoveho upgradovani
A nekdy potom casem (casto par mesicu) udelam upgrade na novy release na
produkcnich serverech - nejprve ty mene komplikovane, postupne pak podle
dulezitosti.

Ale ani muj postup neni uplne blbuvzdorny, protoze nikdy nemam jistotu,
ze novy release bude na zivem stroji naprosto v pohode (zmeny v
ovladacich, nekdy zmeny v knihovnach a nasledne zmeny v portech...)

Ondra