Thunderbird na XP a FBSD soucasne

martinko gamato at users.sf.net
Sat Jan 13 00:00:44 CET 2007

Michal Kosík wrote:
> Ahoj.
> No pak je to jasny!
> V kazdem systemu je nastaveno ponechat zpravy na serveru. Tzn., ze vsechny
> nove zpravy si kazdy system stahne 1x, aby sam vedel, ze uz je stahnul.
> Podle me to nepujde udelat tak jak si asi prejes.
> Ja to mam stejny: PC a NB a vzdy se mi stahnou na kazdej stroj jenom ty novy
> zpravy, ale z meho hlediska duplicitni, protoze uz jsem je jednou stahnul
> treba na PC...
> Proste si kazdy OS pamatuje, ktery zpravy stahnul a stahuje jen ty pro nej
> nove.
> [...]

pokial som to spravne pochopil, tak jaroslav zdiela profil v oboch
systemoch. info o precitanych emailoch by malo byt myslim prave v
profile. takze by mu to teoreticky malo fungovat. ibaze by profil pod
windoze a fbsd nebol uplne rovnaky, resp. zamenitelny. ale vyssie uz
niekto napisal, ze to v jeho pripade funguje. hm..

m.