FreeBSD bez X

Jaromír Dvořáček jarek at ataxo.com
Fri Jan 12 10:54:25 CET 2007

Ahoj,

prosim, jak zajistujete, aby se kompilovaly aplikace bez Xwindow nebo Xlibs v zavislostech? Pro priklad uvedu editor vim - dle makefile by mela fungovat kompilace bez Xek, ale nedokazu ho k tomu prinutit a vygooglovat se mi zatim nepodarilo nic jineho, nez co jsem uz zkousel:

env NO_GUI=yes make
make NO_GUI=yes

v /usr/local/etc/ports.conf mam:
*: WITHOUT_GUI=yes
*: WITHOUT_X11=yes
*: NO_GUI=yes
*: NO_X=true
*: USE_XLIB=no

hodnoty z ports.conf jsem zkousel dat i primo do /etc/make.conf. Ale stale jsem neuspesny, vzdycky se mi zkompiluje i gvim (Xka nemam v supfile, tudiz se mi neinstaluji v zavislostech, ale aplikace se vzdy zkompiluje i se svoji casti pro Xka). Neni treba nejaka systemova promenna, ktera "oznamuje", ze chci system bez X? :)

Uz opravdu nevim, moc dekuji za pripominky.

S pozdravem
Jaromir Dvoracek