Thunderbird na XP a FBSD soucasne

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Fri Jan 12 05:47:11 CET 2007

Dělám to úplně stejně, taky mám pop3 + Thunderbird ve FreeBSD i ve Windows.
Mám to nasměrované na tentýž profil.
Funguje to a maily se stahují jen jednou - z pop3 na disk a hotovo.
Jediný problém mám s tím, že se mi občas (po přechodu z jednoho OS do
druhého)
označí část přečtených e-mailů jako nepřečtené - třeba takových 2000
mailů někde uprostřed (podle data).

Když zůstávám v jednom OS, tak se to nestává*

Franta

*) ale už jsem slyšel od táty, že se mu jednou taky označila část mailů
jako nepřečtené - a to používá jen Windows. Bohužel TB není dokonalý
program.