Thunderbird na XP a FBSD soucasne

Michal Kosík info at michalkosik.com
Thu Jan 11 14:30:45 CET 2007

Ahoj.
No pak je to jasny!
V kazdem systemu je nastaveno ponechat zpravy na serveru. Tzn., ze vsechny
nove zpravy si kazdy system stahne 1x, aby sam vedel, ze uz je stahnul.
Podle me to nepujde udelat tak jak si asi prejes.
Ja to mam stejny: PC a NB a vzdy se mi stahnou na kazdej stroj jenom ty novy
zpravy, ale z meho hlediska duplicitni, protoze uz jsem je jednou stahnul
treba na PC...
Proste si kazdy OS pamatuje, ktery zpravy stahnul a stahuje jen ty pro nej
nove.
Jestli toto ale jde nejak zmenit to nevim a myslim, ze ne..
Cau.