packet filter

gabriel gabriel31337 at gmail.com
Sat Jan 6 15:22:52 CET 2007

Milan Lochovský wrote:
> Dobry den!
>
> Nevim jestli aspon trochu pomohu, ale na FUP by se hodil program IPA.
> Info na http://ipa-system.sourceforge.net/
>
> S pozdravem Milan Lochovsky

Provozujem :)

to si celkom vystihol, ja to riesim ipfm + db kam ukladam info o
jednotlivych IP (mac pre mac filtering, down/up pred a po fup, hostname,
limit dat za mesiac, ...) + v crone cez mnou napisany script sypem data
z ipfm a presypavam po vyhodnoteni do aplikaciek ako arp, dhcpd, bind,
pf+altq, ...

no to tusim funguje ako-tak nad iptables v linuxe, nad pf / vo fbsd o
nicom neviem :/