Intel EtherExpress PRO/100 Server Ethernet Adapter

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Fri Jan 5 00:22:29 CET 2007

On Thu, 4 Jan 2007 15:23:25 +0100, Jindra Fucik wrote

Obavam sa, ze tadialto cesta nepovedie, na karte nie su ziadne oranzove rele:

strana chipov - http://yhman.tnuni.sk/~piftik/eepro100_1.jpg
strana spojov - http://yhman.tnuni.sk/~piftik/eepro100_2.jpg

pozor, kazda fotka ma 3 mega, nemam tu nastroj na zmensenie fotiek.

Dokazes zistit, ci je to PRO/100 alebo PRO/100B? Ja nie. Ale ako spomenul Dan,
ta karta uz bude mat svoje roky.

PiFtiK