FreeBSD, OpenSSL a CA

gabriel gabriel31337 at gmail.com
Thu Jan 4 14:42:31 CET 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Jasne, to je pekny vypis, nicmene zpet k moji otazce. Je v sekci
> CA_Default promenna private_key ?
>     ^
>    ^!^
>
> 					Dan

  No, citat hadam vies, tak vidis ze je, imho problem bol bud ten, ze v
default konfigu je za tou premmenou # neoddelene medzerou (aj ked zo
skusenosti som s tym nemal problem), alebo dana cesta k tomu private
klucu nebola vytvorena.
  Anyway, problem fixed, poskytol som Honzovi moj genssl script a
odladeny konfigurak, uz vsetko frci ako ma.

Gabriel