Problem s primountovanim usb zarizeni

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jan 2 23:37:38 CET 2007

On Tue, 2 Jan 2007, Lukas Vana wrote:

>Ano, je to tak, jak pises. Zadne zarizeni da0sX se mi tam neobjevi.
>Takze bych to mel nejak zformatovat a rozdelit?

	fdisk /dev/da0

	ti ukaze co tam je. Ale pokud to neni v /dev tak to proste devfs
nejak nepobere, vytvoreni DOS partition prikazy ze systemu by mohlo pomoci
abys to videl pod FreeBSD (a taky treba ne) ale na tom sticku taky uz muze
byt neco co potrebuje ten system. Abys to pak rozchodil aspon zpatky pod
Win.

	mozna bude vedet nekdo jiny, nevim. Muzes si pres dd(1) udelat image
celeho da0 a pak si s tim muzes hrat a pri problemech tam ten image jen
hodit zpatky, ale kdyz to pokazis tak je to na tobe...

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz