Dotaz pro instalaci

Jan Dušátko jan_dusatko at post.cz
Fri Dec 29 11:09:53 CET 2006

> Zdravim vespolek.
> Chci se zeptat. Zkousel nekdo z Vas rozebehnout geli nebo geom pro
> cely souborovy system, startovat ne pres standardni boot manager
> FreeBSD ale pres GRUB ? Predem dekuji za jakekoliv odpovedi.

nikdy jsem nic takoveho nezkousel ale to bootovani funguje tak ze bootloader
to nahraje z "normalniho" disku a v prubehu bootu se prepne / na zarizeni
uvedene v fstab.. takze by to melo byt vuci bootloaderu invariantni..

tot teorie :)

Jak pravil klasik, sediva je teorie, zeleny je strom zivota. Nasel jsem na
webu par odkazu, jednak na:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/disks-encrypting.h
tml

kde je zaklad a potom na:

http://events.ccc.de/congress/2005/fahrplan/events/1139.en.html

kde je popisovana moznost vytvoreni / jako encrypted file system (stejne
jako pro swap atd.)
Zajimam se o informace jestli ma nekdo prakticke zkusenosti, nebo jestli mam
experimentovat ;o))

Honza