wdrain

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Dec 21 12:56:53 CET 2006

> Jestli si to dobre vzpominam, tak se to pohybovalo mezi 1,7-5MB/s. Jenze
> ja nemeril, jaka jsou na tom jednom konkretnim stroji mozna maxima.
> Zatim to vsechno bylo o subjektivnich pocitech a hledani cesty, kudy se
> vydat dal. Tvoje predchozi vysvetleni utvrdilo moje podezreni, ze
> problem je s disky a mohu se smele patrat dal.

ale to cislo tam prece nerika kolik dat se ma zapsat ale kolik je pozadavku
takze je teoreticke mozne ze mate
a) milion pozadavku po 1B
b) 1 pozadavek po 1MB

a IO aktivita bude stejna (1MB/s) jenze v pripade a) to bude spat na tom
wdrainu zatimco v b ne...

navic.. ten wdrain se uplatnuje jen pri nekterych spesl operacich, co tak
koukam na zdrojaky tak je to
a) page faulty z disku
b) swap
c) snapshot
d) asynchroni writes obecne

aspon todle jsem teda z tech zdrojaku vycetl