wdrain

Ivo Hažmuk ivo at vutbr.cz
Thu Dec 21 10:24:01 CET 2006

Dan Lukes wrote:

> 	To by ji za behu uz nedovolil zmenit. U tehle to ale jde a vlastne neni
> zadny duvod aby neslo - jen to jen "referencni bod", kterym se pomeruje
> objem pozadavku - ten lze zmenit vlastne uplne kdykoliv kdykoliv.

> 	Mimochodem, je-li tisk rozdelen pak podrobnejsi statistiku poda gstat.

> 	A jak vysoke cislo je "nevysoke" ? Obycejny Seagate na beznem ATA
> dosahuje pri sekvencnim raw cteni tak max 60MBps, zapis jsem nezkousel.
> Softwarove raidy, kouzla s geom a jine podobne veci by toto cislo mohly
> dale zmensit. A, samozrejme, nesekvencni cteni bude pomalejsi - v tom
> [...]

Jestli si to dobre vzpominam, tak se to pohybovalo mezi 1,7-5MB/s. Jenze
ja nemeril, jaka jsou na tom jednom konkretnim stroji mozna maxima.
Zatim to vsechno bylo o subjektivnich pocitech a hledani cesty, kudy se
vydat dal. Tvoje predchozi vysvetleni utvrdilo moje podezreni, ze
problem je s disky a mohu se smele patrat dal.

Jinak je tam 3Ware radic se dvema 80GB disky v mirroru. Ale pripojeno do
  PCI 32/33MHz.

Jeste jednou diky

	I.