import MIB tabulek do systemu

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Wed Dec 20 22:24:48 CET 2006

Ahoj
ono zalezi k cemu to chces pouzit.

Pokud chces dodat dalsi funkcionality do SNMP "serveru" tak to te zklamu,
protoze to je vec primo toho daemona a je to "zakompilovane" do nej.

Ty MIBky v share/snmp/mibs se spis pouzivaji pro snmp "klienta".
Napriklad pro urceni spravneho OID kdyz zadavas "textovou" cestu k te dane SNMP vetvi.
napr SNMPv2-MIB::sysDescr.0 odpovida OID .1.3.6.1.2.1.1.1.0
jinak postup s .index si udelal spravne, ale bude to videt jen v tom "klientovi"
(zkus si teba nainstalovat mbrowse)

opravte me, pripadne upresnete, pokud se v necem pletu.

guli