FreeBSD a fakeraid

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Dec 20 10:55:58 CET 2006

ja bych tipoval, ovladac pro ich6 i ich7 bude pouzity stejny a proste
ich6 nema podporu raid10, ale pouze 0 a 1
Navic zatim vsichni koho znam pro raid 10 pouzivaji normalni radice a ne
ty atrapy co dava intel na desky, ty provozuje kazdy tak maximalne na
ten mirror.

Osobne pokud jde o vykon bych doporucil nasadit jiny HW a pokud jde o
maly server tak bych se na raid 10 take vykaslal.

Ondra