FreeBSD a fakeraid

Lada 'Ray' Lostak ray at unreal64.net
Wed Dec 20 09:05:52 CET 2006

Zdravim vespolek,

	mam jeden problem s deskou od supermicro. Deska ma integrovany radic
ICH7R od Intelu. Na tomhle radici jsou 4 SATA disky, nakonfigurovane do
RAID10.

	Po bootu FreeBSD z CD bezproblemove vidim ar0 zarizeni a 4x wd (jedna
se o WD raptory). na wd0-wd3 nesaham, veskere nastaveni provedu nad ar0.
Jiny OS neni, zkousel jsem plne dedikovany disk i kompatibilni
partitions. Pri instalaci je videt, ze bezproblemove saha na RAID,
souhlasi i velikost a pod.

	Jenze po bootu mi bios napise "Boot Error". Resp. nemam jistotu ze to
napise bios nebo uz neco co nacetl z disku, nicmene FreeBSD nenabootuje.
Bootuju z 'intel raid' zarizeni, bootovat z jednotlivich disku v BIOSu
ani nejde (bios je prakticky uz nevidim pro tyhle ucely).

Dik za pomoc :)

--
Best regards,
Lada 'Ray' Lostak

In the 1960s you needed the power of two C64s to get a rocket
to the moon. Now you need a machine which is a vast number
of times more powerful just to run the most popular GUI.

               Imagination is more important than knowledge...