fBSD na notebooku / podpora grafickych karet

martinko gamato at users.sourceforge.net
Tue Dec 19 01:23:37 CET 2006

Miroslav Lachman wrote:
> Mel bych dva dotazy (tedy dve temata), kazdy tak trochu z jineho soudku.
>
> Mate nekdo zkusenosti s provozem FreeBSD na noteboocich Dell? Konkretne
> treba model XPS M1210? Co na nem funguje / co nefunguje?
> grafika je tam Intel Graphics Media Accelerator 950 (funguje VGA out a
> S-Video?),
> sirokouhly display WXGA 1280x800 (neni s takovym rozlisenim problem v X?)
> WiFi Intel PRO Wireless 3945 - 802.11a/b/g,
> nejaka me neznama Dell bluetooth karta,
> vubec nevim, co je tam za modem a jaka je tam sitova karta ;o(

ahoj,

mam RELENG_6 isty cas na D810.  grafika je tusim X300, ale 3D som
neskusal, resp. mam pocit ze neslo.  rozlisenie mam 1680x1050 a X11
funguje bez problemov.  VGA/S-video som tiez zatial nepouzil.  BT sa
hlasi ako ng_ubt(4) a funguje vyborne.  wifi som este nepouzil, ale
chystam sa..

inak, vseobecne nie som s (tymto) dellom velmi spokojny.  myslim, ze ma
akesi hw problemy, pripadne aj problemy s biosom.  obcas totiz zamrzne a
to nepotesi.  ale stavalo sa to aj vo winxp a mam pocit ze mozno aj
castejsie.  :-((

martin