/dev/ttyd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 15 07:10:03 CET 2006

Jaromír Dvořáček napsal/wrote:

> No dobre. Tak uz tedy nevim, co..

	OK. Zkuste UART misto SIO a kdyz to nepomuze, nastartujte ten pocitac
ve verbose rezimu ("boot -v" v promptu loaderu) a pak mi (skutecne me,
ne do konference, je to dost dlouhe) poslete  to, co to pri startu
vypisovalo (po startu to lze ziskat prikazem "dmesg"). Uvidime, jestli
neco neuvidim - ale zas si nedelejte zadne prehnane nadeje ...

	Plus presne oznaceni mainboard.