/dev/ttyd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 15 00:22:58 CET 2006

Jaromír Dvořáček napsal/wrote:
> V biosu jsem koukal. Objevila se moznost IRQ 3 nebo 4. Nic moc

	Takze to, co jsme videli ...

... bylo zachyceno v dobe, kdy v BIOSu bylo enabled a IRQ 4, ano ?

	To by ovsme mohlo ukazovat az na to, ze ten port je docela obycejne
vadny. Predpokladam, ze jina zarizeni preruseni c. 4 nepouzivaji.

> Muzu ten port nejak ovlivnit v kernelu?

	On ho na port 0x3f8-0x3ff irq 4 hleda. Nemyslim, ze ma smysl se mu
pokusit lhat a rict mu neco jineho - tam ten seriak nenajde urcite.

	Jako teoretickou moznost vidim zkusit ovladac UART misto SIO.

	V neposledni rade, ted uz tedy ne jako P.S., ale jako vazne minenou
zadost - v teto casti sveta se cte shora dolu, nikoli obracene.
Prizpusobte tomu psani svych prispecku. Vice viz pravidla konference.
Jestli je na nich neco nejasneho, zeptejte se me mimo konferenci.

	Dekuji za pochopeni.

				Dan Lukes