/dev/ttyd

Jaromír Dvořáček jarek at ataxo.com
Thu Dec 14 23:49:31 CET 2006

V biosu jsem koukal. Tam jde jen nastavit u serial portu auto/enabled/disabled, dal jsem tedy enabled. Objevila se moznost IRQ 3 nebo 4. Nic moc.. problem pretrvava, odzkousel jsem vsechny biosove varianty. Eh, co ted. Muzu ten port nejak ovlivnit v kernelu? Urcovat nejake parametry?

Dekuji,
J. Dvoracek