problemy se stavovym pf - reseni

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Dec 14 23:47:11 CET 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Osobne bych hadal (ted, kdyz jsem videl reseni), ze problem je RFC1323
> (konkretne windows scale option) related. Ale uz si netroufam hadat,
> jestli se zmenilo neco v implementaci neceho, nebo jestli je vysvetleni
> daleko prostsi - na 5.x jsi si ji do kernelu docela obycejne nedal ...

rfc1323 a rfc1644 su default zapnute a nezalezi od toho, ci ich do
kernelu das, alebo nie. skratka tam su v ramci tcp stacku.

a to, ze boli problematicke (za istych specifickych okolnosti) som tu uz
pred nedavnom spominal.

otis

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail