prijem posty jen z MX zaznamu

Jan Kulveit jk-freebsdcz at ks.cz
Wed Dec 13 23:36:38 CET 2006

On Wed, Dec 13, 2006 at 09:45:44PM +0100, Juraj Lutter wrote:

> Cele sa to vola "SPF" alias "Sender Policy Framework".
>
> otis

Jo :)

Pro pripad, ze to nekde bere vazne, bych upozornil na urcite drobne rozdily
-SPF funguje dobrovolne
-pokud si ty "Sender Permitted From" zaznamy nastavim, zrejme vim jak odesilam postu
a prislusne zaznamy si nastavim na prislusne odchozi postovni servery
-jede to na trochu jinych zaznamech nez MX

...a stejne SPF v praxi IMHO nejde nasadit jako tvrdy filtr v prostredi, kde vadi
false positives, neb cesty SMTP posty jsou nevyzpytatelne, a to i te legitimni.
Ale jako pravidlo do sa samozrejme.

jk