hald

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Dec 13 19:51:25 CET 2006

Ahojte.

uz par dni se snazim prijit jak syncovat palma po USB.

Problem je v USB zarizeni. Drive jsem pouzival usbd.conf kde jsem pro
palm nastavil, aby pri vzniku zarizeni udelal symbolicky link /dev/pilot
a pri odpojeni jej smazal.

Bohuzel Palm TX je tak hloupy, ze pri stisku sync tlacitka zarizeni na
okamzik zanikne a hned je zase vytvoreno znovu, ale mam pocit ze z ttyU0
se stane ttyU1. Symlink to resi a vse funguje.

Bohuzel po instalaci hald jsem dostaval hlasky o kolizi hald a usbd,
takze jsem usbd vypnul. Ted se chova vse jak ma, jen potrebuji donutit
hald, aby mi vytvarel symlink stejne jako to delal usbd.

Proto se ptam, nevite nekdo kam kouknout pro dalsi informace?

moc dik.

Ondra