prijem posty jen z MX zaznamu

Pavel Hlubík phlubik at seznam.cz
Wed Dec 13 18:48:14 CET 2006

Zdravim,

myslel jsem tim, je-li IP adresa odesilaciho stroje v seznamu MX zaznamu pro
danou domenu a omezit tak komunikaci jen na tyto stroje. Duvodem, je
skutecnost, ze ze stroju, jejichiz IP adresa je uvedena v MX zaznamech pro
danou domenu chodi mnohem mene spamu a zavirovanych zprav (moje zkusnost).
Jsou zkratka lepe
zabezpeceny, nez ostatni pocitace.

Ja jsem na tuto restrikci narazil, kdyz jsem testoval novy stroj, jehoz IP
adresa nebyla v MX zaznamech pro domenu a nektere mailservery s nim na to
konto odmitly komunikovat.

Pavel

Pavel