/dev/ttyd

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Dec 13 16:30:02 CET 2006

no asi bych zacal tim, jestli ten seriovy port najde system pri bootu:
grep -i sio /var/run/dmesg.boot

Cist ze serioveho portu lze mnoha zpusoby. Ja mam treba na seriovem
portu jednoduchy teplomer a cteni muze vypadat treba takto:
root at mail ~ # cat /dev/cuad0
+019.1C

Ale to je pripad, kdy mam zarizeni, ktere komunikuje velmi prostinkym
zpusobem.
PM

--
# Petr Macek