bash a diakritika

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 11 12:41:13 CET 2006

Jan Pechanec napsal/wrote:

> 	uff. To mluvis o UnixWare nebo NetWare?

	Ano, taky me ty pribuzenske vztahy trochu zarazily, nicmene, pro
podstatu dotazu to nebylo podstatne a tak jsem to vyhodnotil jako
basnicky obrat, jehoz skutecny vyznam a opravnenost se nezkouma ...

	Smrdi to flamewar a krome toho je to tady off-topic.

	Vydiskutujte to mimo konferenci a pak me (stale mimo konferenci)
seznamte se zaverem. Docela by me zajimalo, na cem se v tehle veci
dohodnete - ale i kdyz me to zajima, sem to fakt nepatri ...