Re:Scilab: problem jmenem Modelica

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Dec 9 10:01:02 CET 2006

> Scilab mi po spusteni nekterych simulaci ve Scicosu
> hlasi, ze chybi kompiler Modelica. Pri hledani reseni jsem
> zatim nasel to, ze pro vytvoreni Modelicy je nutny Ocaml, ktery
> je v Makefilu Scilabu vypnuty.

Pro vytvoreni binarek prekladace Modelica (presneji Modelicac)
je nutne rucne nainstalovat ocaml z portu (nejsou zavislosti)
a v Makefilu ke Scilabu povolit --with-ocaml.

Bohuzel, jak to tak vypada, tak v makefilu pro preklad Modelicac
jsou chyby. Takze problem se nebude tykat jen portu FreeBSD.

Karel