starsi freebsd port - php 5.1.6_3

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Nov 27 10:13:32 CET 2006

Milan Vician wrote:
> Nema niekto lepsi napad? Nerad by som instaloval php pomocou nejakej
> utility (ktoru naviac nepoznam) a radsej by som uprednostnil, keby som
> vedel iba stiahnut niekde ten port.

Prave to stazeni starsi verze portu se da velmi jednoduse a intuitivne
udelat pres portdowngrade...

> Pripada mi celkom divne, ze neexistuje niekde historia portov...

...portdowngrade udela prave to, ze se pripoji k CVS, zjisti historii
portu a umozni stazeni vybrane verze.
http://www.freebsd.org/cgi/url.cgi?ports/sysutils/portdowngrade/pkg-descr
Takze plati vsechno to, co jsem psal v prvnim mailu - je to v CVS a
downgradovat primo port lze jednoduse pres portdowngrade a pak ho
zkompilovat klasickou cestou. A take jsem uz v prvnim mailu psal, ze se
to da stahnout z CVS a jak uz psali ostatni, lze na to pouzit cvs /
cvsup, pripadne postahovat jednotlive soubory pres webove rozhrani
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/lang/php5/

> No a ten Zend Optimizer je oficialne nekompatibilny s verziu 5.2.0 a caka
> sa na novu verziu, takze ti to urcite nejde...

Ted jsem na to koukal - ano, opravdu s tim nejede, ale nehlasi ani
zandou chybu pri instalaci ani pri startu apache, proste jen neni ve
vypisu phpinfo()

Miroslav Lachman