starsi freebsd port - php 5.1.6_3

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Mon Nov 27 00:13:35 CET 2006

Nema niekto lepsi napad? Nerad by som instaloval php pomocou nejakej
utility (ktoru naviac nepoznam) a radsej by som uprednostnil, keby som
vedel iba stiahnut niekde ten port.

Pripada mi celkom divne, ze neexistuje niekde historia portov...

No a ten Zend Optimizer je oficialne nekompatibilny s verziu 5.2.0 a caka
sa na novu verziu, takze ti to urcite nejde...

Milan