XEON - 4 GB RAM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 22 16:59:25 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 11/22/06 16:45:

> jo.. tak jsem to myslel.. ze kdyz ma clovek 4 giga fyz. ram tak stejne zadny
> proces nedostane vic jak 3g

	No, to sice jo, ale tohle je opravdu uplne jina pamet. Tyhle 3GB
(linearni) pameti bude mit proces k dispozici at ma system fyzicke
pameti 256kB nebo 4GB.

	Pokud tady system ignoruje celych 25% fyzicke pameti tak je to
neprijemne - vetsi fyzicka pamet snizuje pravdepodobnost swapovani,
zvysuje efektivitu diskovych operaci (cache) ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz