HELP spadol mi SERVER

Jaroslav Podhorec fijalka at atlas.cz
Tue Nov 14 17:18:11 CET 2006

UF som nestastny pomoze dakto Freebsd 5.2
natd, ipfw, duminet,
ani nevim ako to presne je nakonfigurovane zostal mi server po kamosovi
(zomrel) slapalo to od aprila v pohode
/etc/firevall >som si xcel otvorit porty a plesk asi daco zle a nefachci to
uz, asi som to cele domrvil ze sa to tazko bude davat dokopi najde sa daka
dobra dusa co stim pohne ssh a samba este ide ale iba po lokalke firevall
blokuje fuul vonkajsi net (UPC CHELLO) da sa do toho,
dostat sshackom (PUTTY) cez WinXP na dialku trebars RemoteAdminom alebo VNC.
      BLAVA Petrzalka
      ICQ: 178124035
      Skype: fijalka-sk
      fijalka at chello.sk