Kopirovani souboru

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Nov 6 14:41:48 CET 2006

On Mon, 06 Nov 2006 14:32:12 +0100 (CET), Kaminar wrote

> Mohl by mi nekdo poradit, co se da vycist z toho kusu testu, ktery jsem
> provedl?
>
> Dik
> Karel

no jo, tak to bol memtest86, co som vtedy pouzil :)

ale vseobecne, ak by som na vysledkoch testu pamati videl viackrat FAILURE,
asi by som sa poohliadol po novej RAM a staru si zavesil napr. na vianocny
stromcek.

A ak by somchcel mat istotu, pouzil by som aj ten druhy memtest.

Vela zdaru, PiFtiK