Kopirovani souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 5 15:12:39 CET 2006

Kaminar napsal/wrote, On 11/05/06 14:40:

> Je to R6.0. Tak 6 neni moc dobra?

	Tentokrat jsem nerekl, ze 6.X neni dobra. Rekl jsem, ze 6.0 neni dobra,
a to proto, ze problematicke jsou vsechny verze X.0 - a to zdaleka nejen
u FreeBSD.

	Ja osobne se u zmen v "major" cisle verze snazim ignorovat nejmene
prvni dve, radeji vsak tri release (znovu, nejen u FreeBSD) - pokud to
jde. Nanestesti, s ohledem na blizici se EOL 4.11 si v pripade 6.x tuto
opatrnost dovolit nemohu (a radu 5.x jako neprilis duveryhodnou ignoruji
en-block), takze jsme nedavno zahajili upgrade na 6.1 - ale moc dobry
pocit z toho nemam.

	Your mileage may vary.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz