Kopirovani souboru

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Fri Nov 3 19:41:18 CET 2006

Zdravim,

zjistil jsem, ze se mi FreeBSD R6.0 chova nejak divne pri
kopirovani souboru.

Zkopiroval jsem jeden soubor "s1" o velikosti cca 50MB do jineho
adresare na stejnem oddilu. Pak jsem tyto soubory porovanal
pomoci MC, cmp a diff a vsechno zahlasilo ze se lisi na urcite
pozici. Kdyz jsem zkopiroval jiny soubor "s2" a opet porovnal
sobory "s1", tak jiz vse probehlo vporadku. Ovsem soubory "s2" se
lisily. Kdyz zkopiruji soubor "s3", tak se "s3" zase lisi a "s1" a "s2" se
uz nelisi.
Jinak pokud se soubor jednou dobre porovna, tak uz s nim nejsou
problemy.

Netusite, cim by to mohlo byt? Hardisk je stary asi 10 mesicu.

Karel