bsnmpd na FreeBSD 6.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 29 20:28:43 CET 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 10/29/06 19:34:

> no.. ja si hlavne myslim ze 32bitove cislo na i386 inkrementujes atomicky
> zatimco 64bitove ne, takze se musi delat buhvi co....

	Na viceprocesorovem systemu neni zadna operace s pameti automaticky
atomicka. Nicmene, rozumim, tam si zamkovani zajisti procesor, kdezto ty
mluvis o zamkovani na urovni kodu.

	To uz bysme se museli podivat do toho mista, kde se pricitani skutecne
provadi. Me by moc neprekvapilo, kdyby to misto bylo stejne pod zamkem,
ale nedival jsem se, tak nevim ...

> nemam tucha, ale dokazu si predstavit ze kdyz je na i386 cacheline 32bajtu
> tak ten 2x vetsi citac muze vyhodit neco zajimaveho z cache nebo tak...

	To jiste, ostatne, zminoval jsem to. Tech operaci s pameti je tam
pomerne mnoho - zase nedokazu odhadnout, jestli v tom mnozstvi je ten
jeden DWORD navic podstatnym nebo nepodstatnym rozdilem ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz