bsnmpd na FreeBSD 6.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 29 16:34:04 CET 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 10/29/06 15:24:

> Samozrejme ze to takhle jde, ale to pak vubec nemusim pouzivat SNMP a
> mohu to podobnym zpusobem sbirat rovnou z vystupu netstat = chtel jsem
> si prave usetrit praci pouzitim "hotoveho reseni" v podobne podpory SNMP
> v MRTG.

	Jo, ruzna reseni maji ruzna reseni - nekdy vice, nekdy mene vyhovujici.
Pokud konkretni reseni cloveku nevyhovuje, musi ho modifikovat nebo
zcela nahradit nejakym jinym ...

	Ja navrhnul jednu z moznych modifikaci - ale pokud nevyhovuje, moznost
zvolit zcela jine reseni je zde stale take ...

Divacky Roman napsal/wrote, On 10/29/06 14:42:
> udelat 64bitove citace na i386 sice
> zni hrozne jednoduse a pekne ale je to pomale

	No, rict to takhle zni taky dost jednoduse. Je to nepochybne pomalejsi,
ale jestli je to pomale asi zalezi na kontextu, ve kterem se ta operace
provadi. Nevim, kolik taktu procesoru typicky vyzaduje prijeti a
zpracovani pripadn eodeslani jednoho sitoveho paketu a tak nedokazu
jednoduse posoudit, jestli okolo deseti taktu procesoru navic je
vyznamne zpomaleni nebo naopak nezvyznamnou zmenou ...

	Ty mas nejakou predstavu o tom, jak je procesorove narocne zproceseni
jednoho paketu (vim, na ruznych kartach ruzne - tak pro jakoukoliv) ?

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz