portaudit a portupgrade

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Oct 27 14:28:18 CEST 2006

Ondra Koutek napsal(a):
> nejak mi unika vyznam te otazky. navod na co? Na jakou akci?
> Ondra

jen si chci udrzovat nektere veci aktualni.nainstalil jsem portaudit,ale
portaudit -Fd a nasledne portaudit -a mi zahlasi jen "portaudit: Command
not found."
podobne jsem dopadl i s portupgrade-nainstaluje se ale nespusti.mozna
jsem jen neudelal nejakej krok,kterej nikde neni popsanej(mozna ze
kdybych reboot,tak se to chytne).A jak jsem jiz psal nasel jsem nekolik
postupu,z nichs si nektere i protireci.Proto bych si to rad ujasnil a
zapsal krok za krokem,protoze kdyz to nebudu nejakej cas pouzivat,vse
uspesne zapomenu.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav