portaudit a portupgrade

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Oct 27 14:25:08 CEST 2006

Neviem co mas presne na mysli, ale:

Obe treba normalne nainstalovat ako kazdu inu aplikaciu, je to v portoch,
urcite aj v balickoch.

Portaudit mozno pouzit on-demand:

# portaudit -Fa

Odporuca sa robit to pomocou cronovych daily jobov. Viac pozri manual.

Co sa tyka portupgrade, snad najkratsi mozny navod je takyto:

# portsnap fetch update
# portversion | grep -v =
# portupgrade -abrR

Urcite sa najde vela ludi, co zacnu obhajovat inu kombinaciu volieb pre
portupgrade, ale urcite si najdes tu svoju po precitani manualu.

Pozri tiez

# man 7 ports

J.