Pentium 4 EM64T

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Oct 25 13:06:48 CEST 2006

Pavel Obr wrote:
> Dobry den,
> budu instalovat "maly" server s Intel® Pentium 4 630 s technologii EM64T
> a 1 G RAM. (SAMBA+LDAP+APACHE+POSTFIX+CYRUS+MYSQL+antivir).
[...]
> Resil u nekdo podobne dilema?

Pro svuj pocit "sucha a bezpeci" i na takovehle stroje instaluji i386.
Co sleduji ostatni mailinglisty FreeBSD, tak dost problemu se vyskytuje
pouze na AMD64 a tak se mi do toho na produkcnich strojich jit nechce a
testovaci zadny pro EMT64T / AMD64 nemam.

Co jsem cetl, tak je znatelny narust vykonu MySQL s AMD64, ale to bych
pouzil asi jen v pripade, ze by to byl solo server pro MySQL, z vaseho
popisu to vypada tak, ze MySQL tam nebude nejdulezitejsim
(nejvytizenejsim) prvkem, ale treba se pletu.

Tot muj subjektivni nazor

Miroslav Lachman