Preklad OOo

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Tue Oct 24 20:34:22 CEST 2006

> Baliky 2.0.x jsem pred nekolika mesici bez problemu na 6.0 a 6.1
> instaloval, pokud si dobre vzpominam.

  ^-- Skusal som stiahnut odniekial aj balik ooo2 pre FreeBSD a
nainstalovat ho lokalne, ale pkg_add sa stazoval na chybajuce
zavislosti. Napriek tomu ked som dal v adresari

/usr/ports/editors/openoffice-2.0

prikaz

make depend

tak to vsetky zavislosti naslo ako instalovane.

However, skusim este instalaciu bez volby WITH_KDE=true. Skoda len,
ze build OOo u mna trva skoro den len po tu chybu, ktovie, kolko
bude trvat celkovo (PIII Mobile 1,13GHz, 256MB RAM).

J.