nestartuji se spousteci skripty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 23 22:20:32 CEST 2006

Milan Cizek napsal/wrote, On 10/23/06 17:42:
> stala se mi takova zvlastni vec, mam stroj, na kterem BSD normalne najede az
> na prihlaseni, jenze se nespusti vubec nic z /etc/rc.d ani z
> /usr/local/etc/rc.d. Zadny skript z techto adresaru se neprovede, takze
> nemam sitove sluzby, cron, sendmail atd. Jednotlive sluzby se daji rucne
> (skript start) spustit bez problemu. Napr. sitove karty jsou spravne
> nastaveny a iniciovany. rc.conf je v poradku, v cem muze byt problem?

	Protichudne informace. Konfiguraci sitovych karet provadi take jeden z
techto scriptu, takze je nemozne, aby se nespustil zadny z techto
scriptu a soucasne byly sitove karty korektne nainicializovany.

	Pricnou nespusteni muze byt to, ze se nepodari spustit nektery ze
scriptu, na kterem spusteni dalsich zavisi. Zkuste si to rc.conf pridat
rc_debug="YES" a prohlednout si vystup. Zajima vas to zhruba od hlasky

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz