mrznutie openvpn

bodik at hrabcak.com bodik at hrabcak.com
Mon Oct 23 08:09:24 CEST 2006

Spojenie aktivne znamena, ze tunel je nahodeny, akurat cez neho prestanu
po case tiect pakety (tzn z jedneho konca na druhy nedorazia). Skusal som
to nahodit aj cez tcp a problem tam bol presne rovnaky

Co sa tyka toho linuxu, hw konfiguracia je sice odlisna, ale je v rovnakej
sieti (rovnake routre)  a co sa tyka openvpn sluzieb, je to identicke
(zaroutoval som si cez neho rovnaku siet). Takisto su vypnute vsetky
firewally po ceste.

Mozete mi prezradit aj ten tip?

dakujem