FBSD 6.1 SMTP Auth - sendmail make error

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Oct 20 15:52:32 CEST 2006

Nedavno jsem delal a bez problemu. V /etc/make.conf si odkomentuj napr:

#    with SASLv1:
SENDMAIL_CFLAGS=-I/usr/local/include/sasl1 -DSASL
SENDMAIL_LDFLAGS=-L/usr/local/lib
SENDMAIL_LDADD=-lsasl

!!! Pozor na zacatku tech radku nesmi byt zadne bile mezery

kompilace sendmialu:
# cd /usr/src/lib/libsm
# make obj && make depend && make
# cd /usr/src/lib/libsmutil
# make obj && make depend && make
# cd /usr/src/usr.sbin/sendmail
# make obj && make depend && make && make install

Podminkou je, ze tam mas src, mas /etc/make.conf, ...

PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz