Smazane zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 20 12:51:15 CEST 2006

Kaminar napsal/wrote, On 10/20/06 12:38:

> Ja jsem na to ted jen tak ze zajimavosti koukal a jestli se v necem nepletu,
> tak jsou vzajemne konfliktni vsechny ruzne verze oldapu 2.2, 2.3 i 2.4.

	Ruzne verze portsystemu mohou mit ruzne vlastnosti.Jestli mas novejsi
strom portu nez ja v dobe psani puvodni odpovedi, muze byt, ze chybejici
zaznam o konfliktu nekdo vyhodnotil jako chybu a opravil to. Jestli mas
starsi strom portu nez ja, muze jit o chybu, ktera z tveho pohledu jeste
nenastala ...

	Zalezi v jame stavu to ma ten, kdo to zrovna preklada ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz